BRANDING
Dolce Vita
Наша команда взялася за створення нового логотипу та фірмового стилю, що чудово відображає суть і філософію бренду. Кожен товар Dolce Vita має свою унікальну ідентичність, що підкреслюється ексклюзивним пакуванням та продуманим брендуванням.
LOGO & IDENTITY
Barva-kids
Розробка логотипу для Barva, українського бренду дитячого одягу, стала втіленням філософії бренду, яка грунтується на виробництві базових елементів гардероба з використанням виключно натуральних тканин. Логотип, що інтегрує в собі елемент смайлика, не лише відображає безтурботність та радість дитинства, але й створює цілісний візуальний образ, від дзеркалюючи дитячу інтуїцію та позитивність.
BRANDING
Antonova beauty
Протягом багатьох років наша студія плідно співпрацює з талановитою Альоною, яка стала засновницею власного бренду косметики - ANTONOVA BEAUTY. Наша команда взялася за створення нового логотипу та фірмового стилю, що чудово відображає суть і філософію бренду. Кожен продукт ANTONOVA BEAUTY має свою унікальну ідентичність, що підкреслюється ексклюзивним пакуванням та продуманим брендуванням.
LOGO & PACKING
Ne Peche
В дизайні логотипу "Ne Peche", виблиск вогню був тонко перетворений на елегантні лінії, що утворюють літери. Кожен зигзаг літери "N" та "E" неначе полумʼя, що танцюють разом, символізуючи стійкість та внутрішню силу, яка не піддається труднощам.
LOGO
Viva Lash
Розробка логотипу для Viva Lash, українського бренду виробника штучних вій. Влоготипі поєднується природні лінії та вишукані вигини, які сплітаються в абреатуру назви. Сучасний, мінімалістичний стиль притягує та примушує довіряти.
LOGO & PACKING
Choco Zone
Логотип для шоколадного майстра з Канади. В значку інверсійне зображення шматочку шоколаду, зі знаком-абревіатури фамілії засновниці. Ну а стильна вишукана назва доповнює преміальність і вишуканість її виробів.